اس ام اس زیبا سری 14

اس ام اس زیبا سری 14

اس ام اس زیبا سری 14
بازدید : 1840

اس ام اس زیبا سری 14

اس ام اس زیبا

همیشه با خدا  هر روز برایت آرزو کردم

که قصر روشنی باشد سرای آرزوهایت

҈҈҈

cfss.ir

҈҈҈

میدانی آدم ها بین الف تا ی قرار داردند

برای اینکه مثل ب برات میمیرن

مثل د دوستت دارن

مثل ع عاشقت میشن

مثل م منتظر می مونن

و تا مثل ی یارت بشن

҈҈҈

cfss.ir

҈҈҈

مترسک گفت:

ای گندم شاهد باش مرا برای

ترساندن ساخته اند

و گرنه عاشق گنجشکی بودم

که از گرسنگی مرد !

҈҈҈

cfss.ir

҈҈҈

بالاتر از عشق ، عادت است

یا خیر، بر عکس

نمی دانم ؛ من مجنونم

پس هرگز کسی را که مجنون توست را

دوست بدار

҈҈҈

cfss.ir

҈҈҈

یه کفش همه وجودش رو

فدای کسی می کنه که پا گذاشته

تو دلش ، ما کفشتیم

҈҈҈

cfss.ir

҈҈҈

حاضرم از اینجا تا قاف را یک نفس بدم

اما یک نفس رنج دوریت را نبینم

ای همه دار و ندارم

تاب تنهایی ندارم

҈҈҈

cfss.ir

҈҈҈

کوچه ای بود نامش معرفت

سا کنینش با مرام از هر جهت

گر چه بن بست بود مثل قلب من

آخرین خانه تو بودی خوب من ...

҈҈҈

cfss.ir

҈҈҈

اگر نیک بختی

ترا آرزوست

چنان زی که دشمن

شود با تو دوست

҈҈҈

cfss.ir

҈҈҈

نشسته ام ...

کنار همان گل ...

که بوی تو را می دهد

گل من بیا کنارم

҈҈҈

cfss.ir

҈҈҈

قسم به بوی نرگس

قسم به بوی طراوت باران

امشب برایت بوی خدا را آرزو کردم

اس ام اس زیبا


نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 29 دی 1393 ساعت : 19:48
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید